perjantai 3. toukokuuta 2013

Viime hetken valmisteluja

Alle vuorokausi armonaikaa... Huomenna tähän aikaan olen ollut hyvän tovin HCR:n maalissa, jos kaikki menee hyvin. Kävin hakemassa juoksupaidan ja -numeron päivällä ja niitä olen tässä nyt ihaillut samalla, kun olen miettinyt huomista varustusta: lyhyet vai pitkät trikoot, lyhyt- vai pitkähihanen paita, aurinkolasit vai ei-aurinkolasit. Viime vuodesta oppineena pitkähihanen on liikaa ja vaikka odotellessa tulisikin kylmä, niin taidan silti pyrkiä siihen lyhythihaseen kisapaitaan ja lyhyisiin trikoisiin. Arskoista en vielä oo tehny päätöstä. Lämmintä ois tän hetken ennusteen mukaan luvassa noin 11 astetta ja puolipilvistä, aurinkoa ja tuulta. Vaikka kisapaita onkin pirtsakan värinen ja kivanolonen päällä, niin juoksunumero onki sit mun mielestä ihan hirveen värinen. Kirkkaanvihreä-sininen-lila ei ihan yhdistelmänä toimi mun mieleen. Pitäis lähteä ekassa lähtöryhmässä niin se keskiosa ois inhimillisen valkonen :D Eihän se juoksunumero juoksua pahenna, mutta osuu ainaki mun silmään värikoreudellaan.

Eilen vetäsin viimesen lenkin, tänään olen yrittänyt lepäillä ja vähän venytellä. Vettä on hörpitty ja pikkusen Gatoradea. Eilen iltaruuaksi oli pastaa ja tänään nuudeleita, vaaleaa leipääkin olen poikkeuksellisesti syönyt. Muuten ruokavalio on pysyny aika ennallaan. Kaikenlaisia pikkuasioita olen myös yrittänyt hoitaa, niinku Spotify-listan päivitystä, sykevyön säätöä ja juoksusukkien pesua, huomenna sitte vielä loppujen asioiden viilaukset. Musafiilistelyä, venyttelyä, panikointia ja muuta oleellista ois vielä listalla ennen starttia. Tsempityksiä on tullu ja toivon mukaan joku tuttu tsemppaaja eksyy reitinki varrelle, kummasti on ainaki aiemmin piristäny. Huh!! Onneks illalla tulee Suomi-Saksa lätkäpeli niin saa vähän muuta ajateltavaa :) Huomista odotellessa, kääääk!!

Tänään soi huomisen juoksulistaa: Muse - Guiding LightHaloo Helsinki! - Huuda!, Loreen - Euphoria, Michael Bublé - Feeling Good, David Guetta - Titanium, Leila K - Electric ja moni muu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti