lauantai 28. syyskuuta 2013

I'm sick and tired of always being sick and tired

Mielelläni vaihtaisin tämän...
Päivä 11 ilman liikuntaa ja nyt alkaa pää hajoomaan! Kerran olen pyöräillyt työmatkan tällä viikolla, mutta siihen se liikunta jääkin. Flunssa pitää sitkeästi otettaan, vaikka jo luulin sen alkaneen helpottaa viikko sitten, mutta täällä sitä edelleen niiskutetaan ja koko viikon olen puolikuntoisena vetänyt työpäivät. Periaatteessa tunnen oloni hyväksi ja välillä on ollut fiilis, että voisin vaikka lähteä salille. Töissä olen jo alkanut kuulla vihjailuja, että voisin käydä keuhko- ja poskiontelokatsastuksessa, kun flunssa vain pitää otettaan. Niitä lääkäreitä kun on koko talo täynnä, mutta suutarin lapsella ei ole kenkiä :P Tosin nyt voisin sanoa, että eilen oli se käännöskohta, että oikeasti ollaan menossa kohti paranemista (ehkä?). Elimistö ja mieli huutaa liikuntaa! Eiliselle olin jo alkuviikosta varannut Sh'bam+BodyPump-yhdistelmän, kun luulin olevan siihen mennessä kunnossa. No, toisin kävi ja tunnit piti perua. 
...tähän

Olin eilen kahden työkaverin kanssa afterworkeilla, vahingossa vietetyn lähes kuukauden tipattoman jälkeen. Illan mittaan tuli puhetta liikunnasta. Yksi kertoi käyneensä lenkillä jo kolmesti tällä viikolla ja toinen pelaamassa sählyä. Siinä vaiheessa tuli tunne, että kääntääkää nyt vielä veistä haavassa :P Työkaverit kun tietävät, että olen liikunta-addikti ja näin pitkä tauko alkaa korpeamaan. Itseäkin yllätti se, miten voimakkaasti ärsyynnyin siitä, kun edes puhuimme koko asiasta.

Tässä blogia taaksepäin selatessani huomasin, että syyskuun aiheeni ovat pitkälti olleet sairastamista ja treeniväsymystä, todella positiivista :D Joten tänään soi: Anastacia - Sick and Tired

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti